Уряд спростив процедуру виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі або інвалідності волонтера
Кабінет Міністрів України прийняв постанову, яка значно спрощує порядок отримання одноразової грошової допомоги (ОГД) у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), які настали під час надання допомоги силам безпеки та оборони України.
Що змінилося
Раніше процедура передбачала два окремих етапи: спочатку волонтери та члени сімей загиблих волонтерів мали звернутися до Мінветеранів для ухвалення рішення про призначення ОГД. А потім – звернутися із заявою та банківським рахунком до структурного підрозділу з питань ветеранської політики – для отримання коштів.
Відтепер виплати безпосередньо здійснюватиме Мінветеранів. Заявник одразу зазначає банківський рахунок у першому зверненні, що значно пришвидшує процес.
Як подати заяву?
Можна вибрати зручний для себе спосіб подачі документів:
-
через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) – незалежно від місця реєстрації
-
поштою або електронною поштою – безпосередньо до Мінветеранів
Крім того, постановою затверджені форми відповідних заяв та уточнені переліки необхідних документів, що дозволить спростити процес формування пакету документів.
Прийняті зміни якісно покращують процедуру як для отримувачів ОГД так і для адміністративного апарату.
Призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту